tisdag 20 augusti 2013

Två dagar

Dom senaste dagarna har jag växlat från att gråta så att jag inte vet var jag ska ta vägen till att känna mig så pepp på det här att jag vill åka nu, nu, nu! Det var fest i lördags och det var så himla kul och jag fick jättefina presenter. Jag har verkligen världens bästa vänner. Nu åker jag om två dagar och bara tanken på att jag kommer befinna mig i USA på fredag känns helt sjukt! Äntligen är det dags. Det kommer säkert vara jobbigt i början innan man har ett umgänge men det känns så himla bra att jag har träffat Rebecca och Caroline och att dom är så trevliga och när skolan börjar kommer man ju inte vara den enda som inte känner någon om man säger som så. Jag tror att det här kommer bli hur bra som helst! 

Jag har köpt present till familjen och nu ska jag bara köpa någonting till katten också sen är jag klar. I morgon ska jag vaccineras mot tbc, det visade sig att jag inte hade något skydd mot det så det är ju lika bra att vaccinera sig. En spruta känns inte som hela världen i detta sammanhanget, det fixar jag. 

Inga kommentarer: