tisdag 15 september 2009

Dålig uppdatering

.. jag vet, även solen har sina fläckar ^^
Jag har haft så sjukt mycket att plugga och allt annat så jag har faktiskt inte haft tid att blogga, hur sjukt det nu än låter. Denna veckan är grym på inlämningsfronten. Nu har jag iaf skrivit klart mitt samhällsarbete om svininfluensan. (skrev psykologiarbetet igår) Känns skönt att slippa sitta uppe hela natten ikväll iaf. Nu är det bara lite matte kvar tills imorgon, sen engelska prov på fredag. Det löser sig.

Idag hann jag även med att fixa till layouten, det blev i vilket fall som helst bättre än innan, (det kunde ju inte bli mycket värre) jag är värdelös på sånt där har inte tålamod att sitta och pilla med det i evigheter ;) därför blir det alltid enkla lösningar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finfint! :D Måste ses snart ;* Och starkt jobbat med pluggandet, I'm like a proooud mama ;) <33

patricia sa...

JAA det måste vi ;*
ELLER HUR! Tack för hjälpen, vi är bäst på samarbete du och jag laxen :D<33

Anonym sa...

Vi har alltid varit bäst på samarbete :D <33