onsdag 23 september 2009

TJA!

Idag var det sovmorgon (hann med lite gossip girl i morse sjukligt beteende jag vet) sen vandrade jag till skolan. Sista veckan man kan gå dit för om exakt en vecka spenderar jag första natten i det nya huset..spännande ^^
Väl hemma fick jag brottas med en hylla som skulle till tippen, skiten skulle ju ner till bilen, så pappa hade moterat ner den. GIVETVIS klämmer jag tummen. Det gjorde förjävla ont kan jag tala om. Sen tutade jag och pappa till KO-SAN och köpte sushi. Gudomligt gott. Konstigt för innan hatade jag verkligen det men idag kände jag att jag borde ge det ett försök till och fastnade direkt. Ska köra på sushi ist för skitmat nu. Det är ju jättenyttigt. Nu förstör jag hela nyttigheten eftersom att daddy har gjort chokladbollar. Det är ju inte fy skam ^^
COOPERS TEST imorgon. JAPP jag har ont i magen.
Bye.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sushi :O Sen när äter du sushi? :O Usch >_< Haha! Träning imrn efter coopers också, mmyes träningsvärk är vår bästa vän (; Ses imrn laxen ;* <33

patricia sa...

Ge det ett försök till, det är inte så dumt ^^
JA FY FAN. Jag kommer döden dö. Vi ses i em. ^^<3