lördag 26 september 2009

"I'm sorry. I wasn't listening. All my brain blood was in my boner. "

Igår på tåget till hlm.
För det första så fick jag springa för att hinna med. Sen sätter sig sex tanter runt mig och börjar pimlpa vin ur vita små plastmuggar. Den som har flaskan (som förövrigt var insvept i en liten jackpotpåse) liksom dinglar till med den och frågar om jag inte ska "ha ett glas vitt?" jag sa vänligt men bestämt Nej tack ett flertal gånger. Dom var ju himla roliga och snälla och allt det där men att pimpla vin med tanter 17,23 en fredagskväll går lite mot mina principer ;)

Väl framme så började jag jakten på Qetesh, tack vare daludds coachande så hittade jag till slut. Möta upp J sen vidare hem och käka, sen blev det bio. Year One. HAHA humor på hög nivå. Sjukt rolig, skrattade hela tiden.

Zed: You could be my right-hand man.
Oh: I've seen what you do with your right hand. No, thank you.

Princess Inanna: I want you to enter the holy of holies..
Zed: Oh that is quite a coincidence, coz i want you to sit on the poly of polies!

Idag åkte jag hem från hlm och fick sitta ensam på tåget -skönt! Nu ska jag snart dejta duschen sen blir det tjejkväll ikväll, nice.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, den var skitkul :D Ut nästa helg? <3

patricia sa...

ABSOLUT!<3