torsdag 3 september 2009

LUGG?

TJA!
Jag funderar på att klippa lugg och färga håret mörkt, det känns som en bra idé nu när det är höst och allt.

Nu har jag dejtat duschen och satt i inpackning och hela köret, så håret är silkeslent. Underbart. Idag var det skola, två lektioner bara riktigt skönt. Började 11,15 och slutade 14,10. Sen fick man ju sjuds till och från skolan pga att man har träningsvärk och skoskav, tack Netta. Ingen kan ana min tacksamhet. Det regnade till och med idag så det var verkligen skönt att sitta i bilen ist för att halta fram ;)

Imorgon är det bara geografi och spanska sen är man ledig lördag söndag OCH måndag, tummen upp för det. Jag ska dock plugga som fan psykologi, matte och historia. Vi ska skriva ett fördjupningsarbete i historia B och jag har valt modets historia, vi får se hur det blir. Men visst låter det intressant? Matten ligger jag back i för jag har inte jobbat ikapp det jag missade förra veckan, jag får skylla mig själv helt enkelt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar de, kör på lugg! Jag kan visa dig en skitsnygg uppklippning med lugg. Jag har bild på de för jag har velat klippa mitt hår så aslänge men inte vågat ^^ Kan skicka på msn :) <3

patricia sa...

Ja det måste du! Du får skicka den :D
<3

emeliedaludd sa...

LUGG LUGG LUGG :)
<3

patricia sa...

Jag funderar på det :)<3