tisdag 29 september 2009

SISTA NATTEN I LÄGENHETEN.

Nu är jag helt slut, idag var vi i huset med MASSOR av lådor. Tunga sådana. Min kära faster var här och hjälpte till. Sen käkade vi pizza. På En Tisdag. Jag som skulle vara nyttig, fan också. Sen efter pizzaätandet så städade mamma, pappa och Netta. Själv försökte jag förbereda mig på samhällen imorgon men det slutade med att jag skrev lite till på historia arbetet. Det känns som att det faktiskt kan bli bra. Inatt är sista natten i stan, lite bitterljuvt sådär. Jag ska fan njuta av att kunna GÅ till skolan imorgon, ska inte gnälla över att det är kallt. Å andra sidan så känns det riktigt bra att flytta in i huset. Jag trivs där helt enkelt. Nu ska jag fixa lite till sen ska jag sova, är skittrött.
Bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer säkert bli bra i nya huset. Jag får komma och hälsa på när ni har fått lite ordning ;D <3

patricia sa...

Ja det måste du :D <3