torsdag 1 oktober 2009

LYCKA!

Ingen kan beskriva min lycka just nu. Jag hittade det mobila bredbandet, jag har haft internetabstinens nu alltså. Helt sjukt.

Igår flyttade vi helt och hållet så vi fick skrubba lägenheten igår, fy fanken! Hard work, work! Sen blev det in med det sista i bilen och tuta iväg mot åhus. Att sova i ett mörkt och tyst rum var underbart. Inga fyllekajjor som skulle hem efter en kväll på krogen, och inga gatlampor som lös in. Tjocka persienner är guldvärt.

Sen stannade jag hemma idag och tog tag i mina lådor och resväskor med kläder. Jag kan stolt säga att allt är inpackat i garderoben med struktur. Känns bra. Sen åkte jag in till stan och gymmade med J. Härligt, jag har förhoppningsvis en ordentlig träningsvärk imorgon ;)

Nu ska jag fixa med lite lådor, ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: