torsdag 29 oktober 2009

Imagination

Use your imagination not to scare yourself to death, but to inspire you to live.
Fan vad jag gillar den meningen. Så jävla sant. Haha nu känner jag mig djup.. men ja jag gillar det.

I tisdags satte jag mig på bussen, eller bussarna rättare sagt med Jessica och åkte till hlm. Hem till mormor och morfar och käka kinamat, mumsigt. Det är så himla mysigt hemma hos dem. Så jag blev bortskämd och spenderade natten där. Igår var jag först och köpte lite julklappar med min kära mormor, hon är stencool. Sen mötte jag upp Ida och Isabella och drog hem till mig. Skitkul, vi hade inte träffats på jättelänge så det var på tiden =)
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på Taken. Riktigt bra film måste jag säga. Nu spelas det extremt hög musik och jag är pepp. Fredag imorgon, det kommer att bli nice =)

2 kommentarer:

Ida sa...

ja, visst var Taken bra?! älskar den filmen :) <3

patricia sa...

Den var asbra! Från början till slut! =)<3