måndag 26 oktober 2009

DON'T LET ANY FUCKER GET IN YOUR WAY!

TJA!
Jag vaknade runt fem i morse och kollade mobilen och såg att alarmet skulle börja tjuta 06,00. Suckar. Sen kommer jag på att det är lov så jag sänger av alla alarm för hela veckan, lägger huvudet på kudden och somnar. Den känslan var helt underbar en måndag morgon vill jag lova. Bättre start på dagen får man leta efter. Sen gick jag upp runt tolv och dejtade duschen. Just nu gör jag absolut ingenting, ska träna med Jessica idag klockan fyra sen drar vi hem till mig. Det var skitlängesedan vi sågs så det ska bli riktigt roligt att träffas idag. Jag undrar när mina pengar kommer in för jag är sugen på en tripp till Malmö och köpa lite nya festkläder.. känner att det behövs.

2 kommentarer:

Ida sa...

"Don´t let any fucker get in your way" Får jag döda dom, eller vad får jag göra med dom om dom är i min väg då? = /

patricia sa...

Use your imagination ;)