söndag 11 oktober 2009

DRESSED FOR SUCCESS!

WOHO! Detta har varit en underbar helg!
I fredags så var jag, Jessica och Louise på bio, FAME blev det. Jag som är en sucker för dansfilmer älskade den såklart. Sen blev det varm choklad och lussekatter, mumsigt. Igår tog jag tåget tillbaka och kom in lite tidigt så jag fick sitta på rece med alkisar som luktade nerpissade och gammal öl. En dvärj i skinnkappa uppenbarade sig även han. Väl hemma dejtade jag duschen och gjorde vid mig sen mötte jag upp världens mest taggade Johanna. SJUK KVÄLL. Bokstavligt talat. Förfesten som alltid är bäst var helt underbar. Allt bara flöt på precis som det skulle och vi hade sånt jäkla flyt hela dagen/kvällen/natten! Runt fyra landade vi i sängarna glada i hågen, vaknade imorse och mådde helt okej trots allt. Detta görs om nästa helg och på onsdag blir det förmodligen filmchill med lite trevligt folk.
Just nu så går allt, verkligen allt på rätt håll, riktigt härligt! Det är inte helt fel att vara Patricia Persson just nu ;)

Inga kommentarer: