onsdag 7 oktober 2009

TYPISKT mig.

Jag måste berätta om min fina morgon. Stressade iväg till bussen och där kommer 552an följd av 551an och ja lat som man är så går man på 552an som var halvfull. Busshelvetet var sen så chaffisen kör samtidigt som jag går. Och rätt som det är så halkar jag fram i en spagatliknande ställning (väldigt osmickrande) och känner smärta i innerlåren och rumpan (träningsvärk+klumpighet är inte bra) så där ligger/sitter jag på golvet och och undrar vad fan som hände. Dem runtomkring mig börjar bita sig i läpparna för att inte skratta. Men det lyckades dem mindre bra med, garvet bröt ut. Jag kände ingen och det var lite genant så jag stämde in så gott jag kunde. Sen när jag väl kommit upp och satt mig i sätet så säger chaffisen "SLOG DU DIG, FÖRLÅT!!!" Varpå jag svarade "Nejdå det gick....bra" Skämdes hela bussresan. En halvtimme. Sen la jag det bakom mig, man måste ju bjuda på sig själv ibland. Det var ju kul för dem andra iaf ;)

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

Ahahahaha, det är fan bara du som lyckas Patte;). Men det var iaf snällt att ge dem andra en underhållande start på morgonen, vem vet, det var kanske en mindre som tog självmord idag pga av det:D. Allltid nått ju;).
<33

patricia sa...

Ja jag kan inte annat än att instämma! Där räddade man livet på en deprimerad jävel till! GÖTT! :D <3