fredag 2 oktober 2009

These changes ain't changing me

Fan vad jag älskar fredagar, helt underbart.
Idag var det skola som vanligt, bussen hem. Det känns lite konstigt att säga hem till huset men jag vänjer mig nog snart. Hur som helst så trivs jag superbra. Skönt. Jag satte nyckeln i dörren, tog av mig dojjorna och började packa upp ur lådorna i rummet. Det tar verkligen aldrig slut!

Nu har jag kollat idol och så, helt okej faktiskt. Eftersom att vi packar upp och allt så stannade jag hemma ikväll. Pappas kommentar när han med brillorna sågade sönder Don't look back in anger "Han är som en bearnäsås hela han, med extra smör. Segt så in i helvete" Och jag kan inte annat än att hålla med ;)



2 kommentarer:

Ida sa...

Fyfan vad nice BABY! :D både till bloggen, men framför allt- HÅREEET! :D <3

patricia sa...

TACKTACKTACK!
Vi får ses snart baby!:D<3