lördag 31 oktober 2009

Vatten är fett underskattat, punkt slut.

Igår var det vä som gällde för min del. Det var faktiskt riktigt trevligt, kul att träffa framförallt Sofie igen. Och resten såklart. Det var ju ett tag sedan man var där hemma men jag skulle fan hitta varsomhelst i det huset om jag så gick baklänges med förbundna ögon typ. Jag praktiskt taget bodde ju där i sjuan/åttan och jag märkte hur mycket jag har saknat det så vem vet, vi kanske blir dom forna odågor vi en gång var. Haha ingenting är omöjligt. Det var i vilket fall som helst en bra kväll.

Idag vaknade man och kände sig sådär härligt äckligt torr i munnen så det var bara till att gå gröna milen ut i köket och hämta ett glas vatten. Sen somnar man om och klockan nio väcks man utav daddy cool och mamsen som säger att vi ska shoppa och lockar mig med en klänning. Det tackar man ju inte nej till. Pappas kommentar var klockren.
"Patricia, igår sa jag till dig att jag inte visste hur Bacardi razz smakade men nu vet jag iaf hur det luktar dagen efter."
Trots att huvudet dunkade och det kändes som att jag vandrat i öknen och inte fått vatten på femtioelva dagar så skrattade jag. För det var faktiskt riktigt roligt. Så där satt mamma och pappa på min säng och jag låg där halvdöd och alla asgarvade. Jag älskar min familj helt klart.

Inga kommentarer: