tisdag 20 oktober 2009

here we go again

Helgen bara springer iväg och nu är det redan tisdag igen. Jag vet att jag är sämst på att uppdatera bloggen just nu men jag har haft sjukt mycket att göra så jag har helt enkelt inte tagit mig tid. En bra sak som har kommit ut ur detta är att jag har lagt av med mitt sjuka beteende. Jag följde ju sjukt många bloggar, har slutat helt med det nu ;) stolt som tuppen.

Tillbaka till helgen, den var riktigt nice. Johanna Fridh du är guldvärd. Fredagen var allmänt ja flummig, sjuk och obeskrivlig. Lördagen festade vi igen och sen hade jag ju en intressant promenad hem också. Söndagen firade vi mamma med kusinerna och släkten. Mådde sisådär men bet ihop och hör och häpna STÄDADE HELA HUSET i det tillståndet. Det kallar jag självdiciplin om något ;)

Imorogn är det geografiprov och det är mitt utan tvekan sämsta ämne om man inte räknar idrott dårå. Iaf jag har försökt plugga men det har gått mindre bra. Nu måste jag fortsätta, ha det gött vi hörs när vi hörs helt enkelt.

Inga kommentarer: