söndag 25 oktober 2009

SÖTA FÄRGGLADA DRINKAR


..skake med gumpen och det bästa folket!
Allt flyter på just nu. I fredags var det class som gällde, så vi hade en helkväll där. Riktigt nice, träffade skitmånga som jag inte träffat på jättelänge. Det var den bästa kvällen på länge. Hamnade i säng runt halv sex-sex på morgonen efter tusen asgarv med Johanna. Vi är galna. Igår vaknade vi upp halv tio och mådde askalas. Det blev chill, matlagning, packning och nya naglar. Idag åkte min babe till London, somliga har det bra ;)
Men jag har ju ett och annat att ta tag i här hemma. Känner på mig att detta kommer att bli ett riktigt bra lov och fredagen den 6:e blir inte helt fel den heller;)

Så här sitter jag och tittar på ett brunt läderarmband ganska brett med två spännen som Johanna gav till mig igår och sa till mig att leta upp ägaren (?) Jag frågar mig själv hur fan detta ska gå till hahaha. Men det löser sig hon får helt enkelt avslöja vems det är ikväll. Väntar med spänning eftersom att hon ville säga det igår. Det är iaf en killes för fan vad stort det är, damn. Fortsättning följer.
Ha det bra för det ska jag, bye!

Inga kommentarer: