måndag 28 september 2009

NKLIPPT!


Hell yeah, lugg och lite mörkare färg med massor av slingor. Skägg & lockar dom kan dom ;)
Sen har jag skrivit klart PL uppgiften, engelska skräckhistorian och sen är det bokstavligt talat KAOS här hemma. Lådor utav bara helvete och imorgon och på onsdag blir det till att städa. FY FAN vad drygt! Men sen flyttar man, härligt! :D
Nu kollar jag idol HEJJA CALLE! Sen blir det Svenska Hollywoodfruar, jag älskar det programmet. Hon sega Maria kan ju inte hjälpa att hon är korkad, hon verkar ju bara så himla snäll ändå.
- ÅÅH Christoffer ostkroookar, extra guuula!
Eller allas våran Anna Anka mystanten nummer ett!
- Vill Paul att jag ska suga av honom på morgonen, ja då GÖÖÖÖÖR jag ju det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ladda upp en bild på ditt hår ju ;D <3

emeliedaludd sa...

fytusan va håret blev bra stumpan ;*

patricia sa...

J: Ja om jag hade haft en kamera, du får se på torsdag ;)
E: tack jag är riktigt nöjd!;*
<3