lördag 27 december 2008

Idag var det beaachen som gallde. men nar vi hade stigit av tuktuken sa ar dar da massa (jag ska inte saga negrar). men morka killar i dreads sa lagger den ena pa charmen, snygg som han var.
Dreads - tjeena!
jag-tjena.
Dreads-Vad heter doou?
jag-patricia
Dreads- PATLISS!!! (svar ja, man garvar.)
...
dreads- Killa?
Da svarade mamsen at mig. -Jaa!
Dreads - faaan (det kom fran hjartat)

jag och mamsen har haft riktigt kul idag, shoppat tva klanningar och kollat laget. nu nyss nar vi gick och hade kakat sa tyckte vi att dar var lite val manga som mamma sager "lattkladda tjejer" (det betyder barnhoror pa ren svenska) sen tittar vi upp, vad star det inte da om PUSSY! fy fasen sen bytte vi sida av trotoaren. Sen har vi da kommit pa att dar det star MASSAGE det ar dar dom horar runder sen pa kvallarna. Men priset tar anda en ja vad kan han va , trettio kanske o han gar runt i pippigula TIGHTA(riiiktigt tighta) mini shorts.. och sen ar har massor String morfrar som emma sager. Dock har vi blivit buddies med thailandarna, man sager typ nat i stil med SAWWWWAAKIIII KOHJ ja du fattar poangen.. eller nat och sen gor man ja typ en triangen med handerna och nickar till lite. Gor man det sa ar man trevlig.
men nu ska jag bannemig aterga till som jessica sager NO 50CENT noo EMINEM i'm a CHIINAMAN!
PUSSHEEJ!

1 kommentar:

Anonym sa...

NO 50CENT noo EMINEM i'm a CHIINAMAN! -> DEN kommer från hjärtat (; Haha :D <3