måndag 15 december 2008

måndag.

Sista veckan i skolan nu, HÄRLIGT!
men har dock massa att ta igen .. svenska, samhälle, matte, engelska men det löööser sig man kan inte arbeta ihjäl sig. snart är det iaf lov och det är efterlängtat. fredag fredag freeeedag är det snart . om 9 dagar är det julafton om 10 dagar åker jag till thailand och om 11 dagar fyller sandra år tjohoo!;D
idag är en bra dag, ovanligt med tanke på att det är måndag. jag hatar måndagar men denna har inte varit så djävulsk som dom brukar. men nu ska jag försöka mig på pluggandet (Y)
Its gonna take a superman to sweep me off my feet fuckers.

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

Födelsedag ja, ;)
kommer sakna dig när du är iväg. Bli inte fööör brun.
<3

patricia sa...

aww jag kommer sakna dig också, och jodååå jag ska sola som fan stek till tusen ;) haha ;D