söndag 21 december 2008

LOV!

Sjukt härligt med lov. Helgen har varit riktigt bra den också. Efter skolavslutningen så köptae jag och Jessica lite julklappar sen ses vi inte förrens nästa år *SAD* kvällen spenderades med ellen min sköna böna, alltid lika roligt. Vi är för underbara. Igår så var jag hemma hos sara i vä trevlig trevligt att träffa folket lite och säga hejdåå till underbaringarna.Idag ska jag inhandla de sista julklapparna tror jag iaf..? Fan det är snart juafton TRE DAGAR. Trodde knappt att jag skulle säga detta men lite snö hade man inte tackat nej till. Det ska vara snö på julafton helt enkelt. Idag ska jag upp på vinden och hämta sommarkläderna det gillar vi. SNART THAILAAAND 4 dagar, härligt som fan, jag kommer sakna alla här hemma skitmkt meeen jag ska nog ha kul ändååå vi ses ju ändå den 12 igen ;)

Pappa berättade förresten idag att en thailändare hade sprungit efter en som daddy känner i thailand och skrikit. - Come here, come here very very good fuckiefuckie!
HAHAHAHA jag trodde jag skulle DÖÖ så kul det var, men sen fattade jag ju själva hemskheten i det hela.. det är ju tragiskt men fan vad kul "very very good fuckiefuckie" HAHAHAH!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah very good xD Ja det är sorligt nu ses vi inte på jätte länge :( Men när du kmr hem då jävlar ska vi boxas ;D Ha de jättebra i Thailand snygging :D <3

patricia sa...

Hahaha! jaa vi ska boxas som fan jag säger bara NEVER BACK DOWN grrr! Jaa jag ska ha det stråålande och du får ha det fett nice i frankrike också min skööna bööna!<3

Goldenstarlights sa...

Ha det bra i tjiptjopland :) ses så snart du är hemma igen. HUGS <3

patricia sa...

jadå i will, vi ses den 12e igen my dear ;D<3

emeliedaludd sa...

Det är ju som man vill knyckla ner dig i en låda, låsa sedan kasta väck nyckeln så du inte åker ifrån oss!! :(

Haa en super resa nu, finns säkert en hel del snygga poojkaaaar för dig där nere ;) 12e januari, runt nio en dag man LÄNGTAR till
PUSSSSS <3

patricia sa...

awwe! du är ju bara bäst.
jag kommer in i lådan nu asså! annars kan du masa dig hit så jag kan trycka ner dig i resväskan. OOH YES jag lovar jag ska plocka med mig ett par stycken til dig ocksååå.12e runt nio då jävlar är det kramkalas my dear. <3