tisdag 16 december 2008

knäck en kokosnöt

Tjingeling!
Idag vaknade man av JORDSKALV som resten av skåne fy faan hela sängen skakade och allt vibrerade. Ingen höjdare man tror ju inte att sånt händer här liksom..

Nu har mamsen och jag druckit det extremt äckliga vaccinet. Det luktar hallon men smakar sur firre som har legat i solen LITE för länge. Sista dosen är iaf i magen nu och det är ju skönt att det är slut på den sörjan. För er som vill anteckna så har jag faktiskt provat mina bikinis nu (det är ju ett måste, man vill ju inte näcka liksom..) och ja dom passade så det är lugna puckar. Däremot så har mamma fått för sig att jag ska gå i sånna fula bruna SANDALER med karborreband i thailand, själv så föredrar jag hm.. flipflops, ballerina eller ja nåt annat men det säger mamsen Nej till. SÅÅÅ jag antar att jag kommer få dra på mig ett par sandaler, dom är ju "fotriktiga" som mamma säger, det har hon faktiskt rätt i.. men dom ända sandalerna jag tar på mig är jesus sandaler men sånna är omöjliga att hitta. Så det blir nog vanliga dojjor PUUUH!
Hur som helst så längtar jag riktigt mycket till den 25 december då vi leftar sverige och åker ner till gulingarna i thailand!
Men mamma sa till mig att när man ska sy upp klänningar så tallar dom på pattarna. (Förklaringen lyder att thailändskor helt enkelt inte har några booooobies så de manliga skräddarna tar för sig) Jag vet dock inte var jag gör om nåt sånt skulle hända mig. Jaa det berättar jag i så fall om när det inträffar, tro mig.
Sen får man inte visa fotsulorna heller, det är tydligen "kränkande" ja, dom har sina fix idéer om man säger så.
GE MIG VÄRME !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eller hur, där satt jag i godan ro som vanligt, och sedan blir det ett jordskalv? ^o) jag menar, hur fan låter det egentligen? x) haha knas ;P

patricia sa...

hahaha jaa, jag SOV och vaknade av attt sängen vibrerade ingen höjdare. men SÅJAA nu vet man bannemig hur det känns med jordskalv det är inte fy skamm du!;)