söndag 28 december 2008

varmt.

hejhopp sockertopp
idag blev jag sadar lite lagom illamaende. vi var och glanste pa stranden som vanligt men sa ser man da en tjej i min alder och en gubbe i morfars och ja jag tankte val lisom forst att OJOJ har han tagit med sitt adopterade barnbarn till thailand det var ju snallt av honom. men det gick ganska snabbt upp for mig att det inte alls var barnbarnet utan hon var sa att saga kopt. jag menar va fan SKAMMS han inte? helt oppet sadar. det ar asmanga svenskar som koper "sallskap", men priset tar anda att det var en thailansk karring med tva barn och hon hade FYRA vita man med sig och alla pillade pa alla USCH! helt sjuukt. men men sa ligger det till helt enkelt.
men stranden ar fint som tusan jag kan dock meddela att det ar skuggan som galler. SJUKT VARMT det kokar liksom fast att man har solskyddsfaktor 30 pa sig men det ar harligt. Vattnet ar inte helt fel det heller och det ar massa farglada fiskar som suger en pa fotterna nar man ligger och plaskar. nu ar klockan nio och det regnar och ar 30 grader. kanns som ett vaxthus overallt och jag vill inte papeka att jag kanner mig speciellt frasch, kanner mig som en riktig lortgris faktiskt ;)
idag kopte vi sanna utflykter till booooounty island och phiphi av en dansk.
sen kopte jag da en sidenklannig eller ja det var ju inte siden men det kanndes som det. den var iaf skisnygg, for ynka 75 kronor allt ar AS BILLIGT i like it.
PUSSHEEJ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, juste din jävel. nu är ju du i värmen ja... fusk som fan! Här hemma är det ett helvete med typ allt. och som pricken över i:t så är det ju minusgrader varenda jävla dag också x) ja, så jag säger då det VAR GLAD ÖVER ATT DU ÄR i VÄRMEN XD Hälsa tus padres;) Love<3

patricia sa...

hahahaha okej har ar det da 40 grader helt javla underbart! och nytt ar om ngra timmar. chipkineserna firar det sjuuuuuuukt mkt assa.. typ livsfarligt att ga runder pa gatan ha det bra i kylan my dear! <3