torsdag 11 december 2008

tjingeling

sååå nu har man gjort som alla andra och skaffat sig en blogg. nu är det bara till att skriva flitigt också. men ja idag så har min kära mamma sett till att jag inte alls ska sälja gräddbullar. fan ta henne, var ska man nu få fatt i money? men men det löser sig väl. imorn är det iaf lussevaka och det diggar vi. jag sitter här och nynnar på someting pretty - patrick park, riktigt bra låt. sen är jag trött på att frysa. jag HATAR vintern, julafton är mysigt men sen kan det bli sommar igen. men man kommer ju ifrån skiten ett tag iaf, får ligga på stranden i thailand och pressa med mamsen i 15 dagar det tackar man inte nej till! jag längtar riktigt mkt nu, räknar dagarna. gräddbullar eller ej mamsen är inte så tokig ändå.. ;D

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken duuuktig bloggerska du är min vän! Och teknisk tillika, som
t.o.m kan göra så att anonyma kan kommentera, inte illaaaaa! :D<333

patricia sa...

hahah ah du veet man får ju använda sina tekniska skills ;)

Anonym sa...

Bra Patricia, duktigt! (Y)