onsdag 24 december 2008

Julafton

JULAFTON idag! Inte illa, mys med familjen och kusinerna bättre blir det knappt. Sen som gräddet på mosen så åker man till thailand imorn så jag har spenderat dagen med att packa och säga hejdåå till folket telefonen har plingat satan idag vill jag lova. Tar dock inte med den till thailand så ni behöver varken ringa eller smsa för jag kan ändå inte svara (abstinens?- jaa..) Igår var det julafton i Äsphult hos farmor med andra ord, skitbra paket och klirr i kassan det tackar man inte nej till. Sen måste jag ju nämna palle, världens bästa, som för övrigt passar jävligt bra i tomteluva ;) vi måste ses snart sis.
Snart ska vi pysa till hlm och kolla kalle anka med min kära släkt. Kalle är ju en riktig klassiker som man bara inte får missa. Go ferdinand! (Y) Sen måste jag ju säga att jag tror mamsen och daddy blir riktigt glada för min fina present, jag är iaf fett nöjd med den.
men nuuu ska jag pysa
GOOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! ;D

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

God jul , och ett jävla gott nytt år vännen ! :D Ha det bra på smestern ! HUGS

Anonym sa...

God jul och Gott nytt år! Ses när du kmr hem :D <3