fredag 26 december 2008

in thailand

hej! nu har jag och mamsen da kommit fram till thailand och det ar riktigt varmt. Har bara legat pa stranden hela dagen - underbart.
Nar vi kom fram till flygplatsen, steg av planet (dar jag forovrigt inte sov minsta lilla roade mig med att se pa nar alla andra sussade sott) av planet och in i ngt som kandes som ett vaxthus och klockan var 04.00- 04.30 och den dar bussen som skulle kora oss sa var det en SKITLITEN kille som skulle kora. Han var max nio, snacka om att man satt och hade LITE ont i magen han kan inte ha sett mkt thailandare ar korta men han var ju ett extremt fall, kan bero pa att han var bara baret;) han var max 1.35 lang (men han hade kanske san dar bilkudde?) men jaa han var val duktig pa sin sak antar jag. Sen nar man gar till stranden sa kor dom som gaaaaaalingar, helt sjukt. nu ar iaf klockan 19.10 det ar morkt och det hanger lysande lampor overallt. sen ar det 30 grader varmt, lovley. Vi har dock inte sovit pa ett dygn nu sa jag borjar kanna mig riktigt sliten, inte sa konstigt med tanke pa att vi lever i en bastu. Jag kan meddela att jag ar fett blek och kanner mig kritvit gemfort med dom som har varit har en vecka eller tva. men THAT'S LIFE jag ska ocksa bli neger for solen tar som fan.
btw thailandare ar varledens trevligaste, jag diddar det skarpt. och sen kan man tillagga att de som jobbar har, fritidsresors svenskar mm maraboou! lite mer mm i livet! hahaha
haj o ivaj !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag vill ockeå ;O Du kmr va neger när du kmr hem ;D Nice, nice ;D <3

patricia sa...

hahah jaaa fatta det ar andra dagen och jag ar reeeedann brun LOVLEY! dock saknar jag er in sweeeedeeen MEN du aker ju till nice nar som helst nu juuu fucker! ;D<3