onsdag 13 maj 2009

du och jag det låter förjävla bra :D

Matte nationella idag. Det kändes lite för lätt faktiskt. Sen hem igen halv tio kolla A Walk To Remember och gråta något fruktansvärt, till och med hulka lite.. sen sov jag ett tag och efter det tog jag tag i engelskan så nu är den klar. Egentligen måste jag skicka in tyska orden men ja, det har jag ju inte gjort. Och för tillfället i skrivande stund så har jag inga planer på att göra det heller.

Imorgon ska vi lyssna på någon föreläsning, men jag har ingen aning om vad den ska handla om. Men jag vet en sak iaf, Jag Patricia Persson har garanterat G i tyska för tro det eller ej, men jag hade starka G på nationella det är ett under.

Jag kommer sakna stugan :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, grattis ;D <3

patricia sa...

tackar man tackar!;)<3