tisdag 5 maj 2009

slicka glassen, visa C4 var skåpet ska stå aaaaight -.^

Tjingeling !
Idag är det sannerligen inte min dag. Svenska uppsatsen kändes väl okej blev lite fjolligt men aja. Jag avslutade iaf på ett sant patricia sätt så jag är nöjd ändå. Sen blev det tandläkaren, gick som smort, jag gillar dennis. Har lite ont i tänderna så vi skippar träningen idag. Men imorgon blir det träna med JJ och roxana.

Det har faktiskt hänt ganska roliga saker idag. Nostalgia GLASSEN fan vad pinsamt det var men aja så jävla roligt ändå :D:D sen när sandra och jag skulle tillbaka till school. HAHAHA! Dom sad sad sad C4 eleverna fick allt sig en liten show där bannemig;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha alltså så SJUKT klockrent, din lilla glassslickerska ;)

patricia sa...

hahaha JAG VET! det var sannerligen en typisk PATRICIA ;)<3