söndag 17 maj 2009

firrefirrefirre fisk....såja näbbgädda! ;)

HEJ!
Helgen har varit toppen. I fredags så var jag först med matty, han skulle klippa sig och jag fick följa med som moraliskt stöd när tanten-med-den-stora-rumpan skulle kapa lockarna på honom. Sen ringde Ellen och skulle ha med mig till åhus där det skulle komma MAAASSSSSVIS med folk, 150 om man frågade Axel. Jag, som den säkra källan jag är kan avslöja att det bara var 15 pers. Men tja det var trevligt ändå. Lotta på bussen tog fan priset HAHAHAHAHA!!!

I lördags var jag uppe med tuppen mot min vilja. Körskolan på kurs kl 09,00. Fy fan vad tråkigt det var. Usch, gäsp,gäsp,gäsp,GÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP. Ja ni fattar vinken. Efter det var det stan med mamsen, hem, duscha, fix, sen bilen till BÅSTAD! Emma och Elin är det ta mig fan världsklass på. Alltid roligt med er. Sen idag var det chill sen glass, havet och doppa fossingarna i vattnet (mer blev det dock inte, ganska varmt i vattnet men NEJ för kallt)
Sedan var det dags för ett låångsamt förväl ;) hahah. MIDSOMMAR DÅ JÄVLAR!

Nu känner jag att jag har skrivit aldeless för mkt, måste bara lägga till detta - EUROVISION SONG CONTEST IN MY ASS! Vi gav det faktiskt ett ärligt försök. Island var väl helt okej men resten var ta mig fan PINSAMT att se på. Så det blev gyllene tider för vår del ist ;) fan så mkt bättre! :D

VI ÄR BRA, TRALALA!

3 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

ESC (Y) Alexander - Fairytale (YYY) ^^
Riktigt fina bilder vännen ! :)
<3

Ida sa...

Fan vad smex bilder ;)


Och jag håller med dig, FUCK ESC! han alexander... DET VÄRSTA JAG HAR HÖRT I HELA MITT LIV!!! och jag menar, fiol? HALLÅ?!?!?!

Love you<3

patricia sa...

Sandra, jag tänker inte ens KOMMENTERA det där första ;) men tack för att du gillar bilderna :D<3

Ida! JAG GILLAR HIR DU TÄNKER! Vi är lika du och jag, precis STOPPA UPP DEN NÅNSTANS VA DIN FULE FAN! Han såg ju ut som en speedad gråsugga för fanken!
LOVE<3