torsdag 7 maj 2009

Hej träningsvärk!

Jag har träningsvärk och jag ska träna MRL idag. Hur jag ska överleva detta är däremot oklart. Det är snart sommar och det är av den enkla anledningen som jag pinar mig igenom massa träning.

Jag har fått massa skit på armarna - jag tål verkligen inte nötter, sad. Tur att inte halsen svullnade iaf. Det skulle ju varit betydligt värre ;D

En sak är iaf säker, imorgon är det fredag och jag känner starkt behov av att träffa min syster från helvetet (som för tillfället befinner sig i himlen) så det ska bli förjävla skönt att träffa dig, du är bra tralala.



JAA, jag saknar linus, jävligt mycket bättre mattelärare än ryckiga lisa vill jag lova ;D om jag nu ska vara nostalgisk så saknar jag till och med polen en liten smula ;)

3 kommentarer:

Ida sa...

YEAH she´s in heaven ;) Vi får ta en fika snart : ) och supa! xD tralalalala vi är bara BÄST ;V <3

patricia sa...

JAPP det är du.
jaaa det får vi ta mig fanken göra :D VI är underbara. <3

Anonym sa...

SAKNAR LINUS! och Pavel eller vad fan han hette också! ;) /ellen