lördag 2 maj 2009

JAA, det är jag som är Patricia ;)

DUUUUUUUUUUUDE!!!!
Okej nu är det som så va. Att igår anlände jag och Ellen till Blekinge och ja, jag såg den där igen med polare denna gången. Det roliga är att "det där" som vi kallar denna mänskliga(?) underliga varelsen såg mig också. Han kom i flock den lille saten, haha. En sak är iaf säker, i Blekinge vet dom inte hur man spanar neutralt och civiliserat. Här snackar vi stirrande. Ta en ordentlig titt kära Romeo för mer blir det då rakt inte.

Sen var det TORKÖ as fint vid brottet, jag älskar det stället kommer att sakna det. Idag åkte världens bästa böna hem så här sitter jag med mamsen och daddy en lördag kväll. Jag har mest stekt faktiskt och fått lite färg. Jag gillar det!

Imorgon är det stek, sen åker jag hem. Det ska tilläggas att min stekolja gör susen!

JOOO just det, såhär i förbifarten kan jag då nämna att min mobil är OFF inget batteri. Men det är inte det som är problemet. Jag ser inte när någon ringer och om jag har den turen att jag faktiskt kan SE mina sms så kan jag ändå inte svara. Så anledningen att jag inte svarar är inte för att jag hatar er och är en liten bitter fitta, utan för att min mobil är allmänt störd. Nu vet alla det.

Tja, det är sannerligen småfolket som bor här i Blekinge. Man tror att det är små glin på 8 bast men skenet bedrar, det är bannemig studenten till sommaren för dom små rackarna! Avslutar med en klassiker
- "HELT FUCKING UNBEEEELEEVABLEE ASSSÅÅÅ!!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man tycker ju att det hade varit trevligt med en liten hälsning iaf (; Och jag lider med dig med mobilen! Min är fortfarande på lagning :( <3

Anonym sa...

listersjukan sprider sig, men det var jävligt trevligt ändå ;DD<3

patricia sa...

Jessica, JAA jag hatar min mobil :( och ja det ska jag säga dig jag kunde nästan gått in i bilen för att få se den lilla infödingen skita ner sig- in public. ;)<3

ELLEN, JAA det är värre än svinpest det skitet.. Ena örat större än det andra. Ge dom en spruta, det löser ju allt annat ;)<3