söndag 10 maj 2009

I really really want to.. be with you.

Helgen har varit nice. Fredagen spenderades med Ida, som förövrigt definitionen av klockren och underbar. Håret blev dock .. mindre lyckat hahaha! Men tja, det var skönt att träffas, vi behövde snacka av oss lite. Idas lite mindre bra sida är att hon INTE KAN SOVA. Så jag fick som ida säger "sova ut" till kl åtta, sen sträcka på mig tills halv nio sen fick jag bannemig upp och hoppa. Sen blev det frulle och sen kom den lilla svarta (bilen då asså) och hämtade upp mig. Idag har jag mest slappat, skulle plugga men aja det gick som det brukar gå dvs inte alls.

Imorgon är det badhuset med klassen och jag vill bara lägga mig under kniven och skära av allt överflödigt men jaja jag överlever väl det också. Ska hålla mig under vattnet och fuck no att jag ska sitta någonstans för där går bannemig gränsen.

Jag sitter och håller på en hemlighet, en smaskig sådan.. rawwr!

4 kommentarer:

Ida sa...

Det var nice som fan du ;) och håret glömmer vi. x)

Det är faktiskt så att du sover bort typ HELA DITT LIV! XD jag gjorde dig en tjänst Fan Persson!

slibbedidask raaaaaw ;) <3

patricia sa...

HAHAHA! In my ass! Ta dig i analen ida. Sova är skönt. du skulle bara veta!;)

Jadu slibbeslibbeslabb! ;)<3

Anonym sa...

Jag har faktiskt fått lite läxa gjort idag! "Stolt" ^^ <3

patricia sa...

ojojoj det var som fanken! :D<3