måndag 25 maj 2009

långa, svarta naglar på en uteliggare är INTE mysigt alls.

Här har vi världens gladaste Patricia Persson!
En shoppingtur i Malmö kan vara en ren uppenbarelse. Ellen och Olivia fick ha tålamod med mig idag. Vi var utan att överdriva ÖVERALLT och letade efter min KOOLA ANNA klänning sen PANG så hittar vi den, det blev köp direkt. Nu är avslutningsklänningen inhandlad.

Jag ska också tillägga att jag inte hade några lektioner men Olivia den lilla slynan smsade mig 09,08. Sen var det bara till att göra vid sig för att träffa denna underliga varelse. Jag hittade mina dojjor här i k-stad, så den påsen fick jag dra på hela dagen.

När mensmonstret, Ellen hade slutat så bar det av till malmö. Jag köpte förutom dojjorna och den omtalade klänningen även ett par jeans shorts, ett linne och en klänning till, eller ja ett långt linne. Jag gjorde av med en förmögenhet men aja fint ska det va, tralala.

Det har med andra ord varit en riktigt härlig dag, jag har en aning ont i fötterna men det är smällar man får ta. Det var fan så mycket bättre än COOPERS TEST vill jag lova.

Från mig till er alla en riktig slabbedaskare mitt på flabben ! :D

Inga kommentarer: