tisdag 19 maj 2009

hell yeah

Matte np sista delen idag, jag fick blackout och missade två uppgifter, men man kan inte vara på topp alltid. Sen var det trendie med ellen, nice.

Imorgon är det en lektion, samhälle. Sen åker jag till stugan och kommer inte hem förrens söndag (!) jag vet. Det skulle inte förvåna mig om jag slutar säga R och ena örat blir större än det andra. Det är symptomen på dam dam dam daaaam, LISTERSJUKAN! Då ä de eeente OOUULIGT! 1000 gånger värre än svinpest, getpest och allt det andra ;)

Nu har jag dejtat duschen så här sitter jag och torkar och tänker på hur underbart bra allting är just nu. Ska bättra på brännan i helgen sen jävlar är man på topp!

2 kommentarer:

Ida sa...

HAHAHHA FYYYFAN för getpesten! ;O x) jaadu, våran lyska börjar också komma krypande... ;)


Love<3

patricia sa...

JA DU den är ta mig fanken inte o leka med!;)
JAAAA den gör ju det ;) GRR!<3