tisdag 12 maj 2009

SPARRISMYS!

Ellen min sköna böna, vad skulle man ta sig till utan dig? Döden dö antar jag. Du är en klass för dig själv, utan tvekan.

Idag har jag fått på mig helvetet själv. Just det - TANDSTÄLLNINGEN. Dock bara den delen som inte syns, det är ju positivt det iaf. Jag kan fan inte tugga, knappt ens svälja och känner smaken av stål, låt mig tänka.... HELA TIDEN. Men fatta sikken babe jag kommer bli om två år. Då ska jag ta igen för det nunneri jag kommer få leva i nu ett tag. Men det är det värt för huggisarna ska bort.

Jag och ellen har iaf gjort min engelska, ska bara skriva om kids with guns imorgon annars är jag klar och det känns fruktansvärt skönt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är faktiskt bäst som skriver dina jävla engelska uppgifter, haha ;D! Älskar dig min lilla blekingetös, haha ;)<3 /ELLEN

patricia sa...

hahaha jag älskar dig också min sköna. OCH JAG ÄR EXTREMT TACKSAM FÖR HJÄLPEN MED UPPGIFTERNA, FRÖKEN! ;)<3