fredag 22 maj 2009

"TITTA RAKT FRAM PATRICIA, INTE PÅ PEDALERNA, RAKT FRAM!"

PRESSMEDDELANDET LYDER FÖLJANDE!!!!
- Patty Persson har övningskört idag! WOHOO naturbegåvning, en piss i mississippi! Okej riktigt så enkelt var det väl inte. I ärlighetens namn så fick jag faktiskt bara starta, frikoppla, i med ettan och gasa sen tuta runt lite. Jag kan tillägga att det hoppade till ganska rejält. SATAN vad gasen tar asså, helt sjukt. Jag nuddade ju bara lite fint sådär och släppte JÄTTE SAKTA, tyckte jag. Biljävlen däremot gjorde värsta grodhoppet. Men min älskade morfar hade tålamod (till skillnad från mig) nu blir det till att köra imorgon och på söndag för satan vad roligt det var.

Vi kom upp till stugan i onsdags, idag är det fredag och vi åker hem på söndag. I ärlighetens namn så har det faktiskt varit roligt hittills. På måndag tutar jag och ellen till malmö, vi behöver helt enkelt kläder tills SIESTA. Och vi kommer ha en hel del att snacka om tror jag ta mig fanken. (HEJJA PATTYS FILOSOFI, buu för olivias hehehehe;) sen är det skola tisdag och onsdag för att sedan på kvällen pysa till hlm och inta sieeestan på torsdag, rawwr!

2 kommentarer:

Ida sa...

HAAHAH! det är ju JAG som kör när vi ska någonstans hör jag! ;) <3

patricia sa...

HAHAHA! Håll käften snorunge! JAAAG får körkort tidigare än dig (om allt går som planerat) jag gillar GASEN BRUUMMMMM!!! men ja hoppandet är ett rent helvete;)<3