onsdag 6 maj 2009

finally.

HEJ!
Idag var det bara samhälle sen matsalen (inte gott) sen trendie (MAT) sen shopping, vi gillar som sagt skor. Jag skulle köpa parfymen men virr kärringen hade inte den hemma så det får vänta helt enkelt. Sen vandrade jag och min kära böna hem till mig och ja åt lite till, JAA vi gillar mat. Men sen kan du ge dig fanken på att vi brände det också. BOX fy faaan vad bra träning det var! SHIT POMFRITT! Men när han sa dom hemska orden "idag ska vi jobba EXTRA mycket, jag är inte nöjd förrens någon spyr" Då blev jag lite nervös faktiskt. Det hela var en aning smärtsamt men det tog. BURN BABY BURN!

Efteråt så kändes det ta mig tusan i benen, ryggen och axlarna så trappan var inte rolig. Jag hade (eller snarare har) spagettiben. Sen hjälpte det inte att värsta getto gänget var en bit bakom. Efter att jag och bönan hade skilts åt så kan du ge dig fan på att jag rappade på. Sen hem och ner i tvättstugan vilket betyder ännu mer trappor (tortyren tar aldrig slut) nu har jag iaf fått dejta duschen ett bra tag och det var utan att överdriva minsta lilla rena rama paradiset. Sen blev det ansiktsmask också underbart.

Min brunögda skönhet gör mig glad, bara vip som vet vem han är och jag planerar att fortsätta hålla det hemligt, än så länge ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja parfym-kärringen var inte lite virrig! Men shopping är alltid nice :D Och jag säger bara, efter boxen igår kan jag knappt röra mig längre och det kmr vara ännu värre imrn :O Så, lycka till på MRL idag! Haha ;)
<3

patricia sa...

Haha ja hon var.. speciell :P
Shopping är fan vår grej asså, boxning också.

DUDE! du anar inte sikken jädra träningsvärk patte persson lider av idag. Men det är fiiint ändå :D<3