måndag 23 februari 2009

Back in the game!

Hej hopp sockertopp!
Bra dag faktiskt, hör och häpna men idrotten var faktiskt nice idag iaf det i början vi gillar lekar asså! ;D men att kramas med tommy på en bänk med josefine vi måste sett ut som jättebebisar svårt det kan vara att ta sig förbi för den snubben har STOOORA fötter. Men det löste vi strålande tycker jag! Vollybollen hade då fröken persson lite svårare med. Det gör ju fete ont på armarna. Sedan vandrade jag hem skabbig till tusen, VATTEN <3 Inte illa pinkat.

Fast att jag pluggade som en gris igår så har jag engelskan kvar arrh, får ta tag i det ikväll. Har nyss kollat the hills mm i like it! Men nu ska jag fan i mig dejta duschen finns inte mycket som slår det. Duschen är min buddy.
Har dock fett ont i magen för tyskaprovet.. ajaaaa det lööööser sig det gör det alltid det kommer FIXA sig till slut finns inget tvivel för det lööööser sig! (8)
GE MIG HELG! WOHOOOO HIGH LIFE! Watch out - man down
JO en sak till när anna-lisa tar cerat blir man helt till sig i traserna eller är det bara jag?
HAHAHAHA!

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

Tyska kommer gå braaa . (Y)
Vad menar du ? Hon är väl smeeexet själv ? x'D Haha , stakars dam ^^
<3

patricia sa...

Sandra, har inte din mamma lärt dig att det är fult att ljuga?;) Tyskan kommer gå åt helvete men jaja smällar man får ta ;)
uuhja SEXY LADY! ^^<3