måndag 16 februari 2009

duuuude

Without you, Im a drummer girl that can't keep a beat.
Shit vad det är härligt med lov! Gaaaah i like it! Idag har jag enbart slappat och det var efterlängtat till tusen. Fast ja egentligen känner jag för att festa och supa skallen i bitar. Men det är inte så bra på en måndag kanske kom jag och jj på sen (fast egentligen spelar det ju ingen roll för det är ju LOOOOV!) Men man vill ju inte sluta på parkbänken liksom. MEN imorn blir det iaf laserdome, längesen man körde det. Fick ihop en massa folk till slut iaf lovley! Baksidan av det hela är dock att jag måste STÄÄÄÄÄDA imorn eftersom att folket ska hem till mig efteråt men det är smällar man får ta! ;D
Ett fett minus är dock att SUBWAY ska gå i konkurs, bud på att ta till tårarna. Jäkla skit! Men det finns inte så mkt man kan göra åt saken. Till råga på allt så jag fryser som fan, hatar vintern. Lite sommar hade suttit fint!
Men man ska inte klaga det kunde ju faktiskt varit värre ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Laserdome var riktigt nice :D (Y)
Jag är dock fortfarande sjukt festsugen ;( buhu ;) Vi tar de snaaart ;D <33