söndag 1 februari 2009

PANG så var helgen slut

Tjingelingalingaling!
Det är sjukt så snabbt helgen går, det gillar vi inte. Sen var/är man ju lite halv sjuk också attans.
Men nu ska vi inte klaga, Fredagen spenderades hemma med daddy som man inte träffar lika mkt längre eftersom att han är i dk och jobbar. Igår var det tillfriskande som gällde sen bio med victor, trevlig prick. Såg den med BRAAAD PITT (det säger ju det mesta om filmen hahah) den var himla bra lite deppig bara och varade i tre timmar. Min telefon började givetvis vibrera HÖGT så hela jävla salongen hörde det, det tackar vi ellen för! Men idag blir det plugg, eller ja jag borde plugga men det är så sjukt tråkigt får se hur det blir med den saken. Men nu ska jag lefta datorn hoppa i duschen och göra vid mig sen ut en sväng.
Byebye fuckers!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha varsågod min lilla sockerbulle :D