torsdag 12 februari 2009

OH ! HOUSTON, WE GOT A PROBLEM !

One day you wake up and find that you're missing me, and your heart starts to wonder where on this earth I can be.
Nej nu är jag trött på historian, inte fastnar det heller attans bananer! Men det värsta är ändå att jag började plugga in SVENSKT 1800-TAL men det var ju käpp rätt åt helvete för det hade vi inte ens. Så jag får ta tag i det andra också. Till råga på allt så har jag inte gjort engelskan heller, och inte svenskan heller. Men det löööser sig!

IMORN ÄR DET LOOOOV! HALLELULIJA! PRAISE THE LORD!
Förhoppningsvis bio också, vi är sugna på Friday 13:th, stackars sate som ska sitta brevid mig. Men det ska bli kul att träffa Ella ;D
Sen Sara, Jessica (SÅKLARRRT!) Sandra hoppas vi också på :D
Men somliga andra (inga namn nämnda) ska ju slaska mule! attans bananer jag ska hålla mig isolerad imorn, skrockfull som man är.

Btw jag måste ju säga att mamsen då har varit på mässa och den slutade idag och VEM fick inte slita som ett djur för att få upp ja minst tio kassar (tunga) med saker, mat, dricka. Hela köket är fullt med sånt skit! Men det är inte illa!

Jo en sak till, dom som börjar på M är bara förjävliga, men vänta bara så ska du få se var det blå skåpet ska stå, lilla vän;)
Men nu ska jag plugga vidare.. HAPPYFACE! SMIIILE!

Jag avslutar med en sann casanova slabbedaskare!

3 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

Jag kan tyvärr inte imorgon , sorry .
Haha , jag kommer gå under på historian imorgon , fattar inte ett jävla skit xD
Ses imorgon !
HUGS

Anonym sa...

Haha fan vad kul jag hittade precis denna låten med KC och diggade till den, så går jag in på din blogg och hör den igen xD
Haha :D Historian gick säkert prima skinka;)
Jag tkr vi siktar in oss på bion ngn annan dag ;D <3

patricia sa...

hahaha ja den är NICE!
Historian gick väl sisådär ;)
yees vi får ta bion nu snart tkr jag :)<3