onsdag 4 februari 2009

finklädda gossar

.. i kostym överallt i skolan idag. Svar Ja det var fler än jag som reagerade på hur otroligt SNYGGT det är. We like it!
Dagen började fint med matte, den tanten är skum, man kan visst läsa matta B och C samtidigt iaf enligt Bo. Sedan var det bara till att lämna in samhällsarbetet, diskutera lite och sen ställdes engelskan in så halv elva hade vi slutat. Bra dag. Meeeeen jj hade ju spanska, så jag och sandra som dom sanna änglar vi är väntade och sen käkade vi. Sedan vandrade jag och en hungrig, illamående Jessica till Nostalgia och hon käkade. Efter det blev det stress och jj missar bussen så vi beslutar oss för att gå och gymma trots allt. JAAAA vad kan man säga? pffs inte fan var det SKÖNT iaf jag hade en sjuhelsikes träningsvärk och det var ren och skär SMÄRTA jag kan till och med våga kalla det tortyr på vissa maskiner. Men skamm den som ger sig! Snart sommar. Sist men inte minst har vi då den berömmmmmda mattan! Det slutar alltid med asgarv och tårar slår aldrig fel. Men idag var det extremt.
- BITE ME!
- OOOOH YOU REALLY SHOULDNT HAVE SAID THAT DUDE!

Jag vill ha HEELG!
Onsdag idag vilket betyder att man börjar se ljuset i tunneln!
Torsdag imorn vilket betyder Malmöööö NICE!
Fredag i övermorgon som betyder HEEEEEEEEEELG!
Lördag i övermorgonmorgon och det betyder PALLE!
- Thats the way ahaa ahaa I like it ahaa ahaa!

Inga kommentarer: