tisdag 24 februari 2009

kåtslag.

Jo jag har ju glömt att säga det, jag och Edward Cullen har då dejtat i snart ett år. Grattis till mig.
Känner ni igen honom? Ja det är han från twiligt men ja det är väl som dom säger - någon gång ska man ha flyt! ;)
MEN FY FITTA vad snygg den människan är gaaaaaaaaaaaash jag avlider, har kollat twiligt ganska många gånger nu men jag menar man kan helt enkelt inte få nog av denna underbara människa. JA det ska jag säga jag hade då inte tackat nej till vampyrsex med den snubben. Jag måste läsa böckerna asså, dude! Sandra säger att han till och med är snygg där, det är en bedrift vill jag lova. Ska bannemig köpa alla sex böckerna.

Nu ska jag dock komma tillbaka till verkligheten och inse att jag har tyskaprov i övermorgon usch men till och med DET får mig att tänka på en sjukt rolig sak. Sandra och jag är ju inte riktigt hundra.. Så kommer det en kille då ser helt okej ut men har ganska tighta brallor va.. Så jag kan inte motstå frestelsen att säga till sandra "DU han är en sån" sen gorde jag då fingergrejen två pekfingrar mot varandra. YOU KNOW WHAT I AM TALKING ABOUT. Ja men sen gjorde Sandra världens roligaste ljudeffekter och en liten ... mini teater om hur den ena kuken lockade upp den andra KOMSI KOMSI!
- (halvvägs) Tell me about it (botten är nådd) - STUD! (he's turning around and...... YES! YES! YES! He is gooooing up!)

Jo sen för allas välbefinnande (utom ellens) så tänker jag då berätta att jag har köpt löshår och jag kommer inte att se billig ut för jag ska bara ha det ibland sådetärså!

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHAHA ! Detta har varit den bästa adgen på vääääldigt länge ! ;D Det gillas skarpt ! Och ja , jag ska nog hålla på med dockteater . . . eller iaf , med "pekfingerteater" , det kommer bli en stor succe (Y) ;)

OCH EDWARD ÄR SMEEEX , så är det bara . WooHOO , pudding ! ;O

Ses imorgon ! <3

patricia sa...

JAA! Detta var en strålande dag :D pekfingerteater ftw!
EXWARD är min man och jag finner inte ord mer än GRRAAAOOWWWE! COME HERE LOVERBOOOOY!;)
SES IMORN :D<3