onsdag 25 februari 2009

Släng dig i väggen ullisbullis

Såååjaaa så har man provat löshåret också, det blev .. långt. Hade tur precis min hårfärg niice.
Dock tänker jag inte lägga tid på morgonen så det blir på fredag när jag och ida ska ut och shaka rumpa. Inte illa pinkat.
TYSKAPROVET kommer gå åt rumpnisseskogen för jag har pluggat (lite) och jag fattar ingenting (WOOOPS DÄR ljög jag för jag kan faktiskt genitiv - stolt) Taskigt läge ullisbullis men så går det när man kör på stenåldersmetoder. Jag och Philip är helt eniga om att tanten borde få stora fingret i snudan imorn. USCH! Toaspolning med verb/glos rabbling hade också suttit fint.

7 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHA ! Tanten kan köra upp sina verb där det är somm mörkast kan jag tycka ! (Y)

(Vi får väl se hur provet gick idag - hrm , det kunde gått liiiite bättre för mig känns det som ;D)

HÅRET BLEV JÄTTEFINT :D

HUGS <3

emeliedaludd sa...

SNYGGGGING, blev skit snyggggg!!!!! precis som "ron" kanske säger ;)

patricia sa...

SANDRA!:
TAACK! och jaa usch för ullisbullis! Tyskan kunde gått bättre men det är bara till att hoppas på G som i GRRR!

EMELIIEEE;)
DANKE SCHÖÖN! Jo du RON hade gillat det mesta tror jag xD men han lider av förbannelsen "SE MEN RÖR FÖR FAN INTE!";)

BIGLOVE<3

Anonym sa...

Sjukt snyggt, graaaow ;D <3

patricia sa...

hahahaha DUUUUDE, IMMMMMA TIGER!;)<3

Anonym sa...

fyfan vad snyggt! (jag antar att jag blir den skyldige till att sätta fast det?;)

Fyfan du, vi ska äga stället;) Love<333

patricia sa...

Japp det blev din uppgift och du gjorde det KALAS BRA!

pft det kan man ju lugnt säga att vi klarade gallant.. vakter mår bra av ett rumpknyp då och då!;)<3