onsdag 25 februari 2009

feta elefanter

Känner ni er stressade PLANERING är A och O för att få skolan att fungera.

- Det kommer en fet elefant springande mot dig då tar du upp din feta mashetas och hugger av det ena benet ena veckan, andra benet nästa vecka och den femte veckan tar du snablen! Tar det stegvis helt enkelt.

-TA DU DIN JÄVLA PINNE OCH STOPPA UPP DEN DÄR DET ÄR SOM MÖRKAST!
(Säger elefanten)

Nej det är inte en satanist som har haft tal, det är bara Cecilia som pratar om att man måste plugga mer än två dagar innan prov eller inlämingar.


Så fungerar dock inte Patricia Persson så jag ska sätta mig med tyskan nu... ajajaj. Men håret har kommit idag så jag ska hämta det också men först ska jag vara den sanna brainiac jag faktiskt är och plugga som en gnu med glasögon - fint.

ADJÖ MIN SKÖNA BÖNA!

5 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHA ! DAGENS ^^ , Cecilia har koll på läget - hon är min idol (Y)

Du får sätta i håret så man kan se det imorgon vännen ! ^^
HUGS <3

patricia sa...

Ja det var klockrent! ;D
hahaha du jag har hämtat det nu.. ska prova ikvl ;) wooooops så var man fattig igen attans bananer som ska vara så komplicerade. Men ska testa ikvl^^ GRR! :D<3

Anonym sa...

haha inte lite sjukit inlägg det du ;)

patricia sa...

Tell me about i...Stud! Ellen Ovland Rahm har du manshetasen redo?;) för BAM BAM BAM BAAAAAAAAAM KABOOOM NU KOMMER ELEFANTERNA , DET ÄR ETT TIOTAL.. KÖTTA! ;)

patricia sa...

Ellen, du är den som elefanten ruskar om, en annan springer ju ;)