torsdag 19 februari 2009

HAKUNA MATATA

But there's always this one question
That keeps me up at night
Are you my greatest love
Or disappointment in my life?
Pffs nej nu tog jag i för det svaret vet vi ju alla -disappointment.

HAKUNA MATATA! - Inga bekymmer man är lycklig var dag tralalala!
Tisdagen kan sammanfattas med
- Äckelgubbe (stryk skulle han haft)
- Total förnedring (fuck Miss UNIVERSUM ;)
- Laserdome, sånna små 10- åringar är ju sjukt bra på det och sköt en hela tiden. Fy fasen. Så PLÖTSLIGT HÄNDER DET och jag fick ner en av dom små ettriga jävlarna. Jag kunde inte hindra mig utan liksom halvt om halvt hoppade fram mot fanskapet med mördarblicken och halvskrek "-HA! HA! VEM SKRATTAR NU VA?! HA!" Dom ska veta sin plats tkr jag. Men ja kul var det. Jessica, Ellen, Felle, Sarah, Mattias, Bulan och jag vandrade hem till mig kollade en spansk skräckfilm, barnhemmet som var sjukt dålig men kvällen blev lyckad.

Igår pös jag till ÄSPHULT (Vet ni inte vad det är så är ni fett efter ;) buss i 45 minuter med en GALEN kärring. Det finns då en kurva som kallas LIIIEN och ja iaf där måste man köra sakta och tantjävlen bara tryckte ner gasen i botten - det var bud på att ta till bältet men jag kunde bärja mig. Sen när man var framme, tacksam för att man fortfarande hade livet i behåll så snöar det MKT! Men jag skulle möta ida så jag gick o gick o gick och hade snö i ögonen och nej då blev det för mkt så jag tog av halsduken och knäppte ALLA knappar som gick att knäppa och fällde upp huvan så man såg bara ögonen på mig så gick jag och vacklade fram på den hala vägen. SEN SER JAG LJUSET - ida *AaaAAAAaaAAAAaa* (änglasång). Sen vipps så va vi inne i värmen. En sak skall dock tilläggas - jag klappade hästen (stor sådan) frivilligt. Sug på den.

Idag vaknade jag av att jackie pussade på mig sen var det tidig frukost (med betoning på tidig) sen kolla lite tv borsta bissingarna och sätta sig på bussen kl 10,15 (Svar ja, jag var uppe med tuppen!) När jag lämnade vinterlandet Äsphult somnade jag på bussen vaknade gick av och vandrade hem. Annars har jag inte gjort mkt mer idag än att dejta duschen en timme spackla fejjan (skippade dock brottningen med plattången idag) , sen slog jag in lite paketer och sen är det fira nellan ikvl (Y) jag älskar mina kusiner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

De var riktigt nice :D men ungarna var fan förnedrande ;O Tur att vi fick in lite köttning i slutet iaf ;) Vi får lätt köra snart igen :D
Och de var nice hemma hos dig också som alltid ;D
Två ord om helgen, FEEEEST BÖNAN! ;D <3

patricia sa...

Hahaha! Ja det var det ta mig fan. Ja det var härligt att få lite köttning i slutet.
Absoluuut det måste vi ;D
Jag säger bara två ord - HELL YEAAAAH! :D<3

Anonym sa...

hahaha! för det första så gillar jag att du använder många förkortningar. *HOST*
För det andra: du sov fan ända till nio, där drog jag gränsen Patricia! x)
Och ja, fuck Miss Universum (inte bokstavligt talat nu.)

Och till sist: nästa fredag är du bokad. Punkt slut, det är klubbat. (!) AIIIGHT BRO?

<3

<3

patricia sa...

pfffs du har sömnproblem flicka lilla!;)
ja fy fan jäkla skit med sånna bitches ;D
(okej nu ska jag också köra på det stuket)
EEEEY BROOOE! OFC I'LL BE THERE. CHILLISH WITH THE HOES! ;)
Jo men jag är på, ska bara snirkla mig ur det andra (a);)