fredag 6 februari 2009

MR HAIR, BUSHSHSHSIII - I'M GOING IN! COVER ME!

HAHAHAHAHAHA!
Hårig? Nej nu blev det bannemig för mkt "-Kammar du bröstet?"
MAMMAAAA, vi behöver mer schampoo o balsam jag tänkte tvätta ryggen imorn! HAHAHA!
EY DUDE det där är äckligt.
Men ja iaf det var ett tag sedan jag bloggade. Igår var jag, Jessica, Sandra och Ellen i Malmö och shoppade loss. Det kalaset gick inte av för hackor! Men jag var nöjd som mona-lisa själv med mina köp. I LIKE IT! Dagen var dunderbra minus peddot på tåget. Obehagliga danska fanskap. Ville ge honom en smäll på käften men motstod frestelsen. Annars var det suuuper :D

Idag är det fredag , inga lektioner bara FN-rollspel ganska roande första timmen, sen tröttnade man ganska fort. Gick hem vid halv ett gött! Fick dock lite ont i fossingarna xD.. Sen ikvl var det slappa som gällde. PALLE IMORN! TJOFADERTITTANLEJ ! Fan vad kul! Jag har saknat sis för mkt nu faktiskt. ABSTINENS? Japp. Så det blir shopping i Halmstad sen vid sex är det fira palles mamma, och vår lilla trio till familj är överraskningsgäster. Sitt på den och rotera! Sen sova hos Palle inte illllllaaaaaaa för hon är ingen gorilla! RIM ÄR BRA.

Life is like a box of chocolate you never know what you gonna get.
- Beklagar, men du fick den äckliga mörka med körsbärslikör, taskigt läge pysen.

Haj o ivaj hallonpaj!

4 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHA ! Akta dig för dreadsen Patricia !! Hahah , fan vad kul ! XD
Tack för dagen igår , dock gick vi inte så mycket i samlad trupp menvafan !
HUGS & KISSES

patricia sa...

HAHAHAHA tro mig jag håller mig på armlängds avstånd! ska skaffa pepparspray! Tack själv det var skitskoj, nej vi gjorde ju inte det men äh det var kul ändåå :D<3

Anonym sa...

HAhahah den satt du ;D Fatta piken pysen ;) Ja shoppa är nice och ni är bäst :D ;*<3

patricia sa...

Exakt, ja men somliga är lite sega i kolan ;D
JAA du är bäst du också ;D<3