lördag 28 februari 2009

kissenödig ftw

Igår var toppen bra, jag älskar fan dig Ida så sjukt härlig är du. GLUGGEN! xD Hahahahahha!
Men ja igår så började det med skola, jag gillar min estetlärare (H) sen bar det av till stationen och hämta Ida vandra hem käka pizza, ladad med mat man vill ju inte kräkas. Sen var det påtagning av löshår för våran del fett snygga blev vi efter vår makeover (som om det skulle behövas men ändååå;) hahaha ja sen vandrade vi till favoriten köpte kebabtallrik till Sandra. Efter det var det första bussturen till långebro hem till Sandra och förfesta kommer tyvärr inte ihåg så värst mycket.. JO vi ringde och sjöng för micke för han fyllde 18 GRATTIS! Jo sen kommer jag ihåg att jag sprang på toa heeela tiden och att jag pratade med mig själv TA AV kläderna Patricia ...KISSA ta på kläderna Patricia. Sen var det lite påfyllning. Buss in till stan igen fick STÅ och det var inte så stabilt kan jag tala om. Av in på donkan KISSA och möta Ale och någon mer som jag inte kommer ihåg namnet på men trevlig var hon. Sen på vallabussen trevlig vakt som jag dessutom nöp i rumpan.. SÅJA nu pratar vi inte mer om det. Vem blir inte sjukligt kissig IGEN om inte jag så ida fick leda mig till busstoan. Det skumpade och jag fick hålla mig i väggarna bra att dom är så små. Sen öppnar jag dörren - IDA VAR SPOLAR MAN? hahahaha nej usch vad hemskt. (Enbart en kissepaus ute men då var inte jag kissig, var dock en tjej som höll på att bli överkörd. Taskigt läge för henne jag var dock inte den som brydde sig så värst mycket :D men ja nu vet ni det)Väl framme på valla så fick vi i oss lite till sen var det ingång och då ska jag säga som såhär man fick gå sicksack för att komma genom alla hinderna. Inte bra för mig eftersom att allt redan snurrade - GANSKA rejält. Sen var det då shaaaake som gällde. Och träffa jagvillinteprataomdet!;) Sen det värsta var ändå att en snubbe satt i ngn jäkla lucka och stämlpade men ja det hör inte hit men ja Victor R döpte jag honom till i mobilen det var bannemig inte lätt att slå in det på mobilen inte numret heller men det blev rätt tills lut. Dock var han kort så han kan hälsa hem, det var ju ändå Idas ragg från första början;)
Tips från coachen, - Tandkrämstub med vodka är bra. Då får man god andedräkt eller hur var det nu? ;)
TACK för en sjukt bra kväll darling!

Idag vaknade jag ganska bra i tid ändå 12,45.. Ensam hemma ligga i soffan så kommer daddy o mamsen hem och börjar tjata om att jag inte kan ligga där hela dagen. DUDE jag är bakis låt mig vara. Men jag fick snällt STÄDA rummet och åka till maxi och handla men jag fick OM JAG KUNDE DRÖMMA! TJAALALALALALALA!!! Nu ger det sig om Sandra har rätt angående my love Edward Cullen, smarre smaskens!

Ha en fete bra lördag, jag ska läääääsa love it.
Pusselipusspuss nu ska jag just det - KISSA! Hejdå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Ja, en härlig kväll faktiskt xD MEN, det går bara inte- har man glugg så är det kört! Så är det bara. Jag kunde ju fan fått men för livet. Tur att sandra sa att han "var söt, FAST hade glugg". (det var då jag gick)

och jag är ju bara B Ä S T på att smuggla sprit :J det måste jag säga, en riktig talang är vad jag är ;V

haha du, han victor stämplade inte bara, han var fan överallt! OCH när jag skulle hämta min jacka, vem tror du står och tar emot min biljett? JO JUST DET, victor i egen hög person. Jag bara skrattade, jag menar kunde man annat? XD (jag sa till milla att han var ter dm kortare än dig, så det hade sett SKIT kul ut, så sa hon: " Så han är lika lång som dig alltså?" xD)

Tankrämstubar får vi fan spara, och treo tubar! Mycket bra, men tandkrämen är ju ändå bäst, iochmed att andedräcktsbroblemet är ur världen! XD '

Och som avrundning på min uppsats här så ska jag skryta:

JAG GICK UPP HALV ÅTTA :J duktigt va?;)

Älskar dig, tack för en underbart skojsig kväll =D <333

Anonym sa...

och en sak till! MICKE FYLLER ÅR I MORGON!! XD HAHAHA ;P <3

patricia sa...

HAHAHAHAHAHAAHAHHA!!!! VA fyller han år imorn? jag som var säker på att det var igår xD ajdå!

men JAG VAR INTE NYKTER ida så villepille kan stoppa upp telefonen där det är som mörkast! DESSUTOM så har jag numret ska skicka det till dig;)
TREORÖR funkar men tandkrämstubar är ändå bäst i och med andedräktsproblemen. VI ÄR BÄST.
BIGLOVEONUS! Vi är fan oslagbara.

Anonym sa...

Haha ngn hade en fartfylld kväll ;) Hoppas du fick många nr bönan ;D (Kanske inte kmr ihåg alla ;) På måndag tkr jag vi gymmar! Oh ah oh ah eh vi är gymmare (8) ;D <3

patricia sa...

DUDE det kan man väl säga xD shiiit.. jotack!
jo vi SKA gymma på måndag fatta vad jag satte i mig mkt skit igår det ska svettas bort! Sen blir det jägers på fredag va eller va det nätsta fredag? jaja det löser vi :D:D<3