måndag 2 mars 2009

BIG FUCKING NO NO!

Usch på allt säger jag bara. Attans bananas - bokstavligt talat.
Idag var det svenska betygssamtal det gick alldeles utmärkt tycker jag. Sedan var det matteprov inte lika lyckat det nej. För att sedan avsluta dagen med idrott helt okej faktiskt (Y) sluta halv fyra för att vandra till gymmet var inte så värst aktiv så ska på power med ellen imorn. Det gillas, träningsvärk på onsdag? JEPP och det ser vi fram emot.

Imorgon och på onsdag är det drogtema halv nio till halv fyra - uuh jag kan knappt bärga mig . (Jag hoppas innerligt att ni hörde ironin i min röst där ja.) DOCK skall tilläggas att en knarkare kommer och dam dam dam daaam!! HAN ÄR GÖTEBORGARE! Bara det är en bra anledning att gå dit. Älska göteborska så jävla härligt att lyssna på. Min man ska lätt vara göteborgare, spela gitarr och gilla att resa SIKKEN kille! GRR! Men någon sån har jag bannemig inte hittat än. Flytta till gbg någon? ;)

DUDE jag behöver fan något annat att tänka på detta tar fan kol på mig. Jag hatar att ha dåligt samvete för någonting som jag faktiskt inte kan hjälpa, arrh!
Det skall dock tilläggas att jag gillar hur palle passion tänker!

3 kommentarer:

Anonym sa...

DU MÅSTE HUGGA BENEN PÅ ELEFANTEN!! XD HAHHA! <333

Anonym sa...

GÖTEBORGARE ALLT MAN BEHÖVER :) jag är på att flytta när som heslt :)) <333

patricia sa...

IDA vad fan dillar du om? HAR INTE DIN MAMMA LÄRT DIG ATT MAN INTE SKA PLÅGA DJUR?;)

EMELIE
Jaaa herrejävlar, jag älskar dom (L)<333 UNDERBARA ÄLSKADE GÖTEBORGARE! :D:D

<3