måndag 23 mars 2009

dance fucker dance!

Nu har jag kollat TURN IT UP (igen) gaash gillar den filmen faktiskt. Efter det blev jag så jävla förbannad på att det inte finns soundtrack till detta underverk så jag letade upp alla. Men inte fan kunde man ladda ner dom för det. DUDE vad arg jag blir, - I-landsproblem ;)

Måndag idag, skolan var helt okej faktiskt JJ och jag har sjuka idéer. Vi kanske slår en pling till MR. PUSSY och berättar den underbara nyheten.. inte helt omöjligt.
JO idag la jag märke till att den där som ser så fruktansvärt bra ut kan ta mig tusan ha på sig vad som helst och se ja vad kan jag säga? HEJ-JAG-FÅR-ÖGONORGASM aktig ut. Livet är orättvist men jag kan inte påstå att jag klagar.. ^^

Nu ska PATTYPERSSON göra engelskan som ska redovisas imorgon och vi har inte ens börjat.. Fortsättning följer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA XD Ja den idén var rätt klockren måste jag säga ;D - "Hallå, är det svärmor? :D"
Och jag tkr vi kör på min idé imrn med engelskan för annars lär vi får IG- :s xD <33

patricia sa...

HAHAHAH! "Jag känner på mig att vi kommer att bli goda vänner. Kan jag få prata med min blivande man?" HAHAHAH!
Japp det gör vi utan tvekan! Du är en riktig brainiac asså! <33

Goldenstarlights sa...

KLOKREN ;)
Lätt vi kör på "Jasikas" ide imorgon ^^ Jag har inte enns brytt mig om att lossas att glra den idag ^^ <3

patricia sa...

Eller hur!
Nej och vi vet ju alla anledningen till det GRR! Men ja liselottan är inte min favorit just nu ulrike växer dock i mina ögon ;) ^^<3