söndag 22 mars 2009

PÅ MED BRILLORNA, DET ÄR SOL!

Idag vaknade man hemma hos sara brevid Ella, trevligt igår. Bulan är ju förjävla härlig ibland asså.. "Las Vegas är överskattat, vi ska gifta oss på en öde strand ist Patricia" Sjuka jävel :D men vi gillar det. Men GRISFLICKAN tar fan priset, jag älskar Daniels humor fan vad kul det var seriöst HAHAHAHA! Ajaj attans att man ska behöva ta med jobbet hem.. tur att hon är lik sina arbetskambrater iaf! Somliga gillar ju ..svin. Jag gillar Dannes klockrenhet. Sara har en liten beundrare också bannemig! GRRR! ^^

Idag har jag varit med Sara, åkt buss, vandrat hem slängt mig i soffan och kollat film. Slapp söndag (Y) DOCK har jag blivit sjuk igen hostar som ett as, bud på att gå och hänga sig men som alla vet så är jag ju en positiv tänkare så det kommer inte på tal ;D Skola imorgon, inget badande för mig dock, ganska skönt att slippa den förnedringen faktiskt fy fan för bikini. Roxana och jag ska hårdträna nu asså, likaså JJ och Ellen. Vi ska bli fit for fight. HOTTA BRUDAR!

Det är ju en jädra tur att man ska få checka in MR. HOT imorgon. Det gillas.

Inga kommentarer: