onsdag 18 mars 2009

korvar och babianer!

Hemma igen efter en heldag in Malmö stad inte illa.. Jo vi hoppade av på VÄRNHEM så det blev en prominix på morgonen en LÅNG sådan ;) ajaj i fossingarna bannemig klackadojjor är inte o leka med asså..
Sen väl framme blev det SHOOOOOPPA sen äta på pizza hut smarre smaskens. Efter det lite till shopping sen halvspringa till stationen för Sandras del jj och jag tog ut pengar sen gick vi sakta (gick o gick jag haltade som om jag hade sketit ner mig) men vi kom ändå på samma tåg som Sandra. Framme i hlm och byta tåg all alone det var tråkigt så jag somnade och vaknade av rösten "K-stad nästa" sen haltade jag hem och räknade steg för att kontrollera smärtan.
Det var en mycket lyckad dag, jag älskar er två. Nu ska jag byta kläder sen ska jag halta till rese och möta jj sen sover hon här inatt myspys :D

Imorgon blir det tandläkaren, bara samtal men ändå attans sikken babe jag kommer att bli. Vänta bara om två år så ska ni fan få se på bländning asså! ;)

- Oh, hans korv vill jag smaka..
- *WINKWINK *

Ärlighet varar helt enkelt längst ;)

4 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

De korven , jag , jag vill ha ^^ <3

patricia sa...

Hahaha! Men du vet, han var riktigt handsome så jag ångrar ingenting^^<3

Anonym sa...

Awe, jag älskar också er två ;D <3
(Btw, han hade lätt låtit dig smaka på korven. HANS korv då;)
Haha sjukt kul i Malmö och hemma hos dig :D <33

patricia sa...

HAHAHAHA! Vet du vad, jag tror till och med att han hade gillat det jag såg det i blicken GRR! Ja det var en bra dag :D:D <33